Breaking Dawn preface.

Breaking Dawn spoiler!!!

Finns så många bra citat från Breaking Dawn, men jag älskar verkligen prefacen i början på boken. Speciellt den här delen:

When you loved the one who was killing you, it left you no options. How could you run, how could you fight, when doing so would hurt that beloved one? If your life was all you had to give, how could you not give it? If it was someone you truly loved?

Så perfekt skrivet! Innan jag började läsa boken trodde jag det handlade om Edward och Bella, men det handlar ju förstås om Bellas tankar när Renesmee suger livet ur henne... Hur som helst, ett av de bäst formulerade styckena i Breaking Dawn enligt mig!


Kommentarer
Postat av: sanna

blä hatar att hon får en unge. "She's even more beautiful than Edward" säger hon typ en gång. BLÄ.

2009-03-01 @ 19:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0